czwartek, 29 września 2016

{005} BABECZKOWA WYLICZANKA, czyli TOP5 książkowych bohaterów

W szkole straszą maturą, w domu obowiązkami, a w księgarniach moim bankructwem. Tak oto, by choć na chwilę zapomnieć o całym złu tego świata zapraszam was na BABECZKOWĄ WYLICZANKĘ. Chciałam się odstresować, ale jak widać nie jest mi to dane.. Bo jak z całego haremu wybrać TOP5 ? Mam nadzieję, że uda mi się do tej piątki ograniczyć. Dziękuję Karci z Papierowych Miast za nominację.

1. CIASTO

źródło
Magnus.. ahhh.. Nawet chomika nazwałam jego imieniem. Oczywiście nikomu nie muszę przedstawiać wysokiego czarownika Brooklyn'u. Nie mogło go tu zabraknąć. Serialowy Magnus jest jedną z niewielu postaci, które się udały twórcom i dzięki bogom nowym i starym! Gdyby wzięli jakiegoś okropnego aktora to nie czekałabym teraz na drugi sezon. 
Przy okazji zapraszam na tumblr'a Su (link pod zdjęciem), której fanarty podbiły moje serduszko <3



2. BITA ŚMIETANA

źródło
Jeszcze na chwilę zatrzymamy się w świecie nocnych łowców. Will Herondale jako pierwszy z bohaterów Clare podbił moje serce. Chłopak z problemami, przystojny, boski, "with the angel's blood in his veins" (ładniej to brzmi po angielsku). W nim zakochałam się bardziej niż w Jemie, więc trafia on jako bita śmietana na moją babeczkę.




3. LUKIER

Jak na mojego pecha przystało, nie mogłam znaleźć nigdzie jakiegoś ładnego fanarta. Na kolejnej pozycji w moim TOP5 umieszczam Aarona Warnera, z trylogii autorstwa Tahereh Mafi "Dotyk Julii". Jak pewnie każdy czytając pierwszą część zakochałam się w Adamie. Później jednak pojawia się Waren, który zgarnął wszystkie moje myśli, uczucia i emocje. Długo po tej serii nie mogłam się pozbierać do kupy i w moich najbliższych planach jest ponowne przeczytanie historii Juliette Ferrars. 


4. POSYPKA

Czy jest ktoś kto nie ślini się na widok Sama Clafflina? Chyba nie. Nie o niego tutaj akuratnie chodzi, ale o Willa z "Zanim się pojawiłeś". Nie miałam niestety jeszcze sposobności spotkać się z książkowym Willem. Ten filmowy jednak podbił moje serce i słysząc, że ten prawdziwy najprawdziwszy ze stronic powieści jest o niebo lepszy, muszę go tutaj umieścić. Tafił na pozycję posypki, ponieważ tylko tyle można było zrobić z mojego serducha po poznaniu tej historii.


5. WISIENKA 

Owockiem zwieńczającym moją książkową babeczkę jest oczywiście Tobias "Four" Eaton. Kolejny aktor, nad zdjęciami którego można się ślinić. Czasem mam ochotę wejść do drogerii i ukraść tekturowego Theo z reklamy Hugo Boss.. Przecież u mnie miałby lepiej niż w sklepie!!! Ale wracając do Tobiasa. Podczas, gdy pałam nienawiścią do książkowej jak i filmowej Tris, do Cztery lecą moje wszystkie miłe uczucia. Może jednak wybiorę się jutro do Douglasa? 


Tak oto przedstawia się moja babeczkowa wyliczanka. Nominację ślę do Matyldy, Pauliny oraz mojej kuzyneczki Abiś (która niestety nie ma bloga, ale równie dobrze może babeczkę stworzyć na instagramie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!